Saturday 8 December 2012

berterabur =,=

Bismillah

Assalamualaikum hamba yang disayangi Allah =)

Innalilahiwainahilahirajiuun..
Takziah buat sahabat Azifah yang aku dan yang laen sayang selalu =D
Maaf andai post kali ni mungkin tawar untuk dibaca mengenangkan arwah tok.

Petang takdi hantar msj kat somebody sambil panaskan lauk nak makan nasi... Duk cedok lauk tuh, Ting Ting TIng Ting *lebey kurang la bunyi sms aku.. ;p

"ade msj masuk la..*senyum ni*"

Eh, dari azifah.., read her message, ''Huda,tok baru meninggal''

You know what i felt for that moment? SEBAK
even her Tok was not even my Tok kandung tapi arwah Tok dye sakit mcm arwah Tok aku.
every time aku pergi umah dye, gpah mesti akan cakap mcm ni. ''tok,huda ni'' hehe
walapon Tok dye mungkin x kenal sangat aku..

azifah bertuah sempat cium dahi arwah sebelum jasad dikambus bumi.
tapi aku tak. arwah tok aku meninggal tyme aku ada kat Nilai. tak sempat nak balik. ayah pon cakap takyah balik. aku tak rapat sangat dengan arwah tok aku,tapi sebab arwah tok tinggal kat umah aku paling lama daripada rumah orang laen..feeling dye laen skit. =) same goes to azifah, tok dye stayed dengan dye.

Dari Allah kita datang, kepada Allah jua kita kembali..

Lepas Maghrib takdi sempat jugak ziarah umah azifah. If Alin was there,mungkin tak awkward sangat..huhu
Al-Fatihah ~

*********

Mentioned above i sent text to someone right..
Exactly why aku hantar msj kat dye pon aku tak tahu.
ini semua angkara teknologi.. hua3
moga dapat dye jaga iman dan kesihatan
moga senyum tak lekang dari wajah
moga sumenye baik-baik sahaja
aamiinnn~

*********

My whole family is getting excited waiting for a new member to join our giloo-tak-nerd-sangat family..=D
May Allah eases everything. In Sha Allah. aamiinn~

kawen ke? walawey,TAK laaa..

*********

note 1: Orang paling bijak adalah orang yang mengingati mati.
note 2: Banyakkan melihat kain kafan supaya nafsu memiliki baju mahal berkurang

Subhanallah
Wallahualam

No comments:

Post a Comment