Wednesday 5 June 2013

Nama dia Hawa

Memang aku suka naip pagi-pagi buta nih
hahaa
Sebab waktu ini sahaja lah aku boleh berkoya di sini tanpa compartment-mate aku tahu
yang aku ada blog
harap maaf

ehh

Assalamu'alaikum hamba Allah sume

Nak tahu berita baik takk???
Akak Maria weolls dah pregnant, alhamdullilah
dah lama kami tunggu berita itu,ekeke
dah macam akak aku dah gaya nya, padahal kenal aku pun tak
tapi aku tetap doakan kesihatan dan kebahagian untuk akak Maria weolls okeyy

Balik pada niat asal
Aku nak cerita pasal Hawa ni
Inspired by my college-mate, lepas baca cerpen yang dia sendiri karang
terasa aku pon ingin mengarang cerita
hahaha
dan aku namakan watak dalam cerita aku itu Hawa

okeyy
itu sahaja mungkin

oh2, ada budak tu nama dye Farah, dia cakap makna nama dia kebahagian. Mestilah, asal aku fikir pasal dye, aku rase suke. kenapa ye, mungkin sebab nama dia Farah. =)
Ada sorang lagi, nama dia Khadijah, dia baru je jalan2 jenguk laman harubiru. Tahu tak laman tu...??
haha

till then, ma'asalamah

#microE #lastpaper #ganu #tiketbas #darkutub #along #putih #kawan #sahabat

1 comment: