Saturday 18 May 2013

Counting Days

Assalamualaikum cantik dan handsome =))

Setelah sekian lama aku menunggu kawan aku ni sorang update blog. Dan akhirnya! hahaa
Dengan sukanya aku baca latest entry tuh,
member aku ni sorang buat announcement of STUDY WEEK !




yaayyyy!!~

(mixed feeling)..hahaa
pabilamana announcement dah dibuat, maka angkatlah pen dan buku untuk ditatap. Jangan angkat senjata please.. Kami negara demokrasi. =D



Tengah syok scroll blogger lain, maka telah menyinggah di ruang blog FL pula.
Nampak tak pencerahan di situ, Allah bagi kita baca nak suruh kita belajar !!
Bab kata kawan aku nih, " Do revision !! "
Bab kata FL pulak " Give yourself a BIG treat after all those lelah things "
Aku olah sikit bahasa dan penggunaan kosa kata untuk mengelakkan cetak rompak demi memelihara hak cipta masing-masing. hahaa
Taktik untuk copy assignment dari internet. Take Note please adik-adik. huahua

Maka di sini, doakan kami untuk final exam for this semester. =))

ps: Hari ini 18052013 ada paper untuk Study Circle 1 for sister.
pps: the real war on 25th May 2013 until 6th June 2013.

#bakso #rempit #waqec #MGT #red #velvet #SC #joongkok

All The Best teman-teman =D


all pics credited to google. teehee

Till then, maa'salamah wa ila liqa'.

1 comment: