Saturday 6 April 2013

Nota : Selamat Pulang

Assalamualaikum awesome people!

You are awesome coz you are reading my blog. Walawey haha

Its been a week since mid semester break. This week aku ade 2 paper, and 1 paper mid term menanti aku on friday next week. Hari ni aku ada paper accounting yang super duoer awesome cool dan bermacam lagi umpama naik kapal ngan Captain Jack Sparrow. *angkat kening sebelah guna jari

Hendak diceritakan, balik rumah naik bas malam maka sampai rumah waktu subuh.

Sesampainya aku di rumah, aku masuk bilik and i found THIS notes and PRESENT! and it was from my little sister! terharu bak hang =D





ni la hadiahnya! 

Lagipun aku dah habaq kat dye awal-awal yang aku beli buku Alice in Wonderlands. Memang excited la adik aku ni kan. but it was so unexpected gift. hehe

Mekaseh semek =D




No comments:

Post a Comment