Thursday 10 March 2011

Minna-san Ohayou gozaimasu !!

Salam sejahtera dan salam satu Malaysia.


Hari ini post aku agak skema yer... 


Hari ni kawan baek aku belanja aku makan!!! 
About 3 MONTHS I couldn't see her..
Hari ni aku dan dia ada urusan di tempat yang sama.
Lepas urusan kiteorg selesai, kami berjalan kaki sahaja..together.. 


Dia :  Huda, mu makang dop agi? (slang ganu..ahahhaa)
Aku : Dop gi..
Dia : Aku pon dop lagi..,meh r aku blanje mu makang
Aku : (^0^) (dalam diam je lar..hahaha)


Di tempat kejadian... (yakni tempat kami makan...together..)
1) Aku makan sampai licin..hahaha.. 
2) Kami bercakap tanpa henti..kuang3.. (kecuali bila nak suap sudu dalam mulut.. =0)
3) Mengimbau kenangan kelas 5ALIIMRAN yang terindah  
4) Pak cik kat kedai tegur aku " Bakpe yang suke sangat tuh???"
hahahaha...aku kene sound der..  (Aku buat tak kesah jer.. (^~^)
5) Ni lah apa yang makan sebentar tadi.. kueyteow sup(pic ni best..haha) dan teh ais... >>yummy3!!<<










p/s: nombor tidak mengikut kronologi peristiwa yang sebenar..harap maklum.. 
Aku pun balik dengan perut kenyang dan senyuman yang lebar..!!


Nama kawan aku
Nur Syafikha binti Aslei
Kawan sedengki di  kelas 5 ali-imran

hahahaha...
=) =) =) =) =) =)

No comments:

Post a Comment