Friday 24 December 2010

........

merobek jantungku..
hingga aku terjatuh
dalam harapan..




dalam kesepian aku menanggung penderitaan
tidak dapat aku menoleh ke kiri atau ke kanan
sendiri
tanpa teman di sisi
mungkin aku ramai kenalan
tapi..
kenalan.. sahabat?
di saat ini..
aku sangat perlu akan kata semangat
dri seorang yg aku percaya
betul2 boleh dipercyai




apa gunanya  dapat berkongsi sesuatu ttg diri kta
akhirnya dperbodhkan oleh crita kta sdiri??
crita ttg pngalamn..crita ttg semuanyer
akhirnya..
............




senyum dan tawa tdak lagi bersama aku
hiba dan sedih menemani saat diri ini sdang berdka
soothing words...
i need it right now..right here
juz could somebody could tell me even a word that comfort me
in any means..
hurmmm...
thanks blog!!
at least i can express my feeling and i can share it wit u..

No comments:

Post a Comment